Aktuelno

Najnovije vijesti, saopštenja...

Djeca obično imaju poteškoća da se fokusiraju tokom dužeg vremena na neki zadatak - mnogo je “drugog posla” i dešavanja u životu. Zato u nastavku pročitajte, na koji način možete poboljšati koncetraciju djeteta: 

Na linku ispod, nakon što preuzmete dokument, možete se upoznati s preporukama Međunarodne organizacije rada kao odgovor na COVID-19. Osobe s invaliditetom su suočene s marginalizacijom u društvenom, ekonomskom i zdravstvenom smislu, kao i s ograničenošću dostupnosti javnih usluga.

Pandemija koronavirusa (COVID-19) spriječila je dalje učenje više od 1.5 milijarde djece i mladih. Većina učenika širom svijeta su izvan škola i koriste programe učenja na daljinu, putem interneta, televizije, radija ili kombinacije ovih tehnika u slučaju da su dostupne.

Ključne činjenice:

  • Približno 15% svjetske populacije - (1), što predstavlja više od milijardu ljudi, živi s invaliditetom, a između 2% i 4% imaju otežan svakodnevni život bez asistencije. 
  • Invalidnost je više zastupljena u zemljama s niskim i srednjim dohotkkom, nego u zemljama s visokim dohotkom - (2).

Djeca uzrasta do dvije godine neprekidno se razvijaju, pa su najbolje igre za dvogodišnjake često upravo one koje na njih djeluju podsticajno. A da bi se održao korak s njihovom nepresušnom energijom sve vrijeme je potrebno iznalaziti nove igre koje će za njih biti dovoljno uzbudljive i nadahnjujuće.

Veličina fonta